Dagens test

 
Tänkte börja göra ett sånt här test lite då och då, kanske till och med varje dag. I alla fall dom gångerna jag kommer ihåg det! Det blir en liten extra sak ut över det andra :)
 

DAGENS VILL HA: Träningskläder! 

DAGENS KLÄDSEL: 
På storheden: tights, linne, skjorta, underkläder | Hemma: tights, lös t-shirt, kofta, underkläder 

DAGENS FRISYR:
Uppsatt i en hög tofs

DAGENS LÅT: 
One thing - One direction 

DAGENS PLANER: 
Hitta tränings kläder och ladda om inför skolan :)

DAGENS SAKNAD: 
Små kusinerna :(

DAGENS DUMMASTE:
Eleverna vid den dumma nollningen på Lundbergs skolan 

DAGENS MISSLYCKANDE: 

DAGENS DROG: 
Youtube!! 

DAGENS KÖP: 
Har inte köpt något idag men "fick" en ny väska idag som jag nu älskar! :) 

DAGENS GODIS: 
Räknas chips? 

DAGENS HUMÖR: 
Var på topp hela morgonen sen sjönk det.. Men sen lyckades jag få upp det igen så har känt mig mestadels jätte glad idag helt utan anledning! :) 

DAGENS CITAT:
 “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”

DAGENS ROLIGASTE:
Troye Sivan! Som vaxar benen.. http://m.youtube.com/watch?v=NrsxEgAgUZI
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0