Fyra saker testet

Fyra saker jag inte förstår mig på: Hur vissa människor kan vara så korkade, hur mina pengar kan försvinna så snabbt varje månad, varför ingen förstår mig, hur man kan ha valt att gå natur på gymnasiet(?) haha sorry Magda..

Fyra saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
 Ljus, högtalare, godis, smink
 
Fyra saker jag gör just nu: Bloggar, lyssnar på musik, andas, tänker 

Fyra saker jag vill göra innan jag dör: 
Ha barn, bli kär, resa till USA/gå på vidcon, gå på en one direction konsert
 
Fyra saker jag kan: Få andra att skratta, förstå, fantisera på en annan level, shoppa

Fyra saker jag inte kan: 
Rita, accenter, blicka och vicka på ögonbrynen sådär coolt
 
Fyra saker jag tycker att du ska lyssna på: Tycker att du ska kolla på Tyler Oakley, Troye Sivan, Danisnotonfire, AmazingPhil

Fyra saker jag skulle vilja lära mig: 
Flytande franska, knäppa med fingrarna, vara obrydd, hur man sminkar sig så där underbart fint
 
Fyra favoriträtter: Kina mat, varmkorv, fiskpinnar, pasta med gorgonzola och oxfilé 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0